Не в лайках справа: Як просувати бренд в Instagram Разное Где Аврора Металлургический р-н, пр. Металлургов, 40 Показать на карте Когда 31 марта 2018 12:00 - 15:00 Сколько 300 грн. Контакты 097-209-39-10 .

Не в лайках справа: Як просувати бренд в Instagram Разное Где Аврора Металлургический р-н, п

Не в лайках справа: Як просувати бренд в Instagram



Фото афиши

Разное



Где

Аврора

Металлургический р-н, пр. Металлургов, 40

Показать на карте

Когда

31 марта 2018

12:0015:00

Сколько

300 грн.

Контакты

097-209-39-10

.poster-content a {text-decoration: none; color: #ed5e42;}

Описание:



Даша Андреева (Дарья Андреева) – SMM-експерт, засновник SMM-агентства wishdo (Київ) і автор однойменного блога про Інстаграм.

Замається розвитком та просуванням брендів в Instagram 5 років. 

Даша засновниця власного SMM-агентства wishdo, в портфоліо компанії зараз 12 брендів. Серед них:

— дитяче харчування Агуша

— бутік Concept Bride

— українська косметика PeNa

— школа theBODY school

— прикраси Samokish

— косметика Palmers

— багажники, рюкзаки, валізи Bagazhnik

та інші.

Для кого інтенсив:

— хто займається просуванням брендів, але не отримує результатів

— власників брендів, які хочуть розуміти, що роблять їх SMM-спеціалісти

— хто ще зовсім нічого не знає про Інстаграм, але хоче виправити ситуацію

Що ви дізнаєтесь?

Ми допоможемо розібратись як працювати в Інстаграм з результатом для бренду. Почнемо з аудиту і стратегії, перейдемо до створення контенту, а закінчимо — співпрацею з лідерами думок, роботою з негативом в коментарях і налаштуванням таргета.

Даша не буде розповідати, як використовувати «чорні» методи просування і не поділиться сайтами, де купити ботів або як робити масову розсилку в дірект. Зате розкладе по поличках, що і як працює в Інстаграм, і як використовувати ці можливості.

Поговоримо про:

— кому підходить Інстаграм і які цілі може ставити перед собою бренд, працюючи в цій мережі

— алгоритми Інстаграм: міфи і реальність

— розробка стратегії для просування бренда в Інстаграм

— тексти VS Фото

— оформлюємо профіль з розумом

— хто такі лідери думок і як з ними працювати

— помилувати не можна стратити: чи працюють конкурси

— комунікація з підписниками або чому не варто писати: «Відповіли в дірект»

— як налаштувати таргетовану рекламу — покрокова інструкція

— де шукати натхнення… і SMMщіків. 

Квитки: pish.ticketforevent.com

Організатор: Освітня Піч



Напомнить о событии

Источник: relax.1kr.ua

03:30
RSS
Нет комментариев. Ваш будет первым!

Чат