Не в лайках справа: Як просувати бренд в Instagram Разное Где Аврора Металлургический р-н, пр. Металлургов, 40 Показать на карте Когда 31 марта 2018 12:00 - 15:00 Сколько 300 грн. Контакты 097-209-39-10 .
Описание:
Даша Андреева (Дарья Андреева) – SMM-експерт, засновник SMM-агентства wishdo (Київ) і автор однойменного блога про Інстаграм.
Замається розвитком та просуванням брендів в Instagram 5 років.
Даша засновниця власного SMM-агентства wishdo, в портфоліо компанії зараз 12 брендів. Серед них:
— дитяче харчування Агуша
— бутік Concept Bride
— українська косметика PeNa
— школа theBODY school
— прикраси Samokish
— косметика Palmers
— багажники, рюкзаки, валізи Bagazhnik
та інші.
Для кого інтенсив:
— хто займається просуванням брендів, але не отримує результатів
— власників брендів, які хочуть розуміти, що роблять їх SMM-спеціалісти
— хто ще зовсім нічого не знає про Інстаграм, але хоче виправити ситуацію
Що ви дізнаєтесь?
Ми допоможемо розібратись як працювати в Інстаграм з результатом для бренду. Почнемо з аудиту і стратегії, перейдемо до створення контенту, а закінчимо — співпрацею з лідерами думок, роботою з негативом в коментарях і налаштуванням таргета.
Даша не буде розповідати, як використовувати «чорні» методи просування і не поділиться сайтами, де купити ботів або як робити масову розсилку в дірект. Зате розкладе по поличках, що і як працює в Інстаграм, і як використовувати ці можливості.
Поговоримо про:
— кому підходить Інстаграм і які цілі може ставити перед собою бренд, працюючи в цій мережі
— алгоритми Інстаграм: міфи і реальність
— розробка стратегії для просування бренда в Інстаграм
— тексти VS Фото
— оформлюємо профіль з розумом
— хто такі лідери думок і як з ними працювати
— помилувати не можна стратити: чи працюють конкурси
— комунікація з підписниками або чому не варто писати: «Відповіли в дірект»
— як налаштувати таргетовану рекламу — покрокова інструкція
— де шукати натхнення… і SMMщіків.
Квитки: pish.ticketforevent.com
Організатор: Освітня Піч