- Общество

В рамках проєкту STEAM-CAMP криворізькі педагоги вчились ефективній комунікації

Криворізькі учителі продовжують навчання за лідерською освітньою програмою STEAM-CAMP. Днями відбулись заняття четвертого модуля. Педагоги розглядали питання ненасильницької комунікації, фасилітації та сторітелінгу в освіті. STEAM-CAMP реалізують громадські організації «Криворізька фундація майбутнього», «Запоріжжя. Платформа спільних дій», «Фонд розвитку Маріуполя» за фінансової підтримки компанії Метінвест.

Інтерес школярів до предмета залежить не лише від змістового наповнення уроку, а й від особистості педагога, — запевняють ментори курсу STEAM-CAMP. Саме тому важливо дати викладачам інструменти для ефективної комунікації, адже сьогодні авторитарний стиль викладання є неприпустимим.

«Фасилітація в освіті – важливий інструмент. Він передбачає, що учительство й учнівство знаходяться в рівних позиціях, і будують партнерські стосунки на принципах взаємоповаги. Діти перестають бути пасивними споживачами інформації, а активно залучаються до вибору форматів роботи. Це робиться для того, щоб діти були більш відповідальними за своє навчання. Щоб вчитель став тією людиною, яка допомагає опанувати знання, залежно від потреб кожної дитини», — зазначила фасилітаторка Ірина Литвин.

Ефективність такого комплексного підходу відзначають і самі учасники курсу. Приміром, педагог Карина Рижаніна у школі працює лише рік. Тож модулі про взаємодію з класом були найбільш цінними для молодого спеціаліста.

«Усі заняття корисні та практичні. Отримані знання можна одразу використовувати на практиці. Я помічаю, як змінились мої уроки. Відзначу, що і колеги, які викладають інші дисципліни, також цікавляться, запитують про те, що ми вивчаємо, і намагаються також застосовувати це у своїй роботі», — розповіла вчителька школи №114 Карина Рижаніна.

Проєкт STEAM-CAMP має на меті підготувати педагогів нової формації, розвивати професійні уміння вчителів математики, інформатики, фізики та хімії. У підсумку це має збільшити кількість школярів, які успішно складають ЗНО з точних дисциплін і вступають на технічні спеціальності. А значить – побільшає фахівців-інженерів, які сьогодні затребувані на ринку праці.

«Навчання протягом життя – принцип, який актуальний для представників будь-якої професії. Педагоги – не виняток. Їм потрібно слідкувати за трендами, знати, чим цікавиться молодь, змінюватись з кожним поколінням школярів. І проєкт STEAM-CAMP сприяє цьому. Курс охоплює різні аспекти педагогічної діяльності. Починаючи з того, як зайти до класу, як тримати поставу, щоб тебе слухали уважно і закінчуючи розвитком мисленнєвих навичок учнів», — підкреслила директорка ГО «Криворізька фундація майбутнього» Олена Лещенко.

На черзі у вчителів фінальний модуль і презентація дипломних робіт. Педагоги мають презентувати розробку уроку з використанням знань та інструментів, отриманих під час навчання.

Если Вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.